نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 9 ) در انتظار خرید بعدی ...

آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 9 ) در انتظار خرید بعدی ...

فاصله ی زیادی تا پایان زمان نقل و انتقالات اروپایی باقی نمانده اما یوونتوس هنوز نتوانسته جانشینی برای پل پوگبا بازیکن فرانسوی خود خریداری کند و این در حالی است که الگری دو بازیکن در میانه ی میدان را از مدیران باشگاه درخواست کرده است. در ادامه با جدید ترین اخبار در خدمت شما هستیم.

 

توتو اسپورت گزارش داد:

 

تیم ولفسبورگ آلمان که در آستانه جذب سیمونه زازا مهاجم باشگاه یوونتوس قرار داشت، قصد دارد مذاکرات برای جذب این بازیکن را متوقف کرده و ماریو گومز را برای خط حمله خود جذب کند.

 

این موضوع می تواند برنامه های تیم یوونتوس را برای خرید بازیکن جدید هم به مشکل بیندازد.

 

رسانه های ایتالیایی امروز گزارش دادند که:

 

یوونتوس در نظر دارد تا میتویدی را خیلی زود راهی تورین کند و اولین گزینه ی الگری برای انتقال به تورین می باشد. در صورتی که این بازیکن به یووه بپیوندد، از برزویچ به عنوان جانشین وی یاد می شود.

 

همانطور که در خبرهای صبح داشتیم، باشگاه های آلمانی برای خرید لختشتاینر ابزار علاقه کرده اند. دقایقی پیش توتو در این باره نوشت:

 

یوونتوس در صورتی که بتواند دی شیلیو را خریداری کند، آنگاه به فکر فروش این بازیکن سوئیسی خواهد بود.

 

روزنامه ی سان امروز نوشت:

 

باشگاه آرسنال چندی پیش برای خرید لمینا از یوونتوس شرایط این بازیکن را جویا شد اما یووه خیلی زود به انها جواب منفی داد و مدعی شد که این بازیکن فروشی نیست.

 

منابع نزدیک به تیم یوونتوس در رابطه با مانژو اعلام کردند:

 

یوونتوس هیچ برنامه ای برای فروش این بازیکن ندارد و در صورتی که زازا هم از این تیم نرود، مانژو به تیم دیگری واگذار نخواهد شد و فصل آینده با پیراهن یووه توپ خواهد زد.

 

توتو امروز در مورد دروازه بان دوم یووه نوشت:

 

ممکن است در آخرین دقایق نقل و انتقالات، نتو به تیم دیگری قرض داده شود. او تمایل به حضور بیشتر در بازی ها دارد و می داند که در یووه چنین فرصتی را به دست نخواهد آورد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: